Khamis, 21 Mei 2009

Happy Birthday to CT


Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to CT......Happy birthday to you. Birthday yang ke berapa ni?...36th pada 9hb May...ooppps, alamak. What everlah, umur tu kan sekadar angka. T, semoga suksess selalu, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan diberkati Allah....that my wish to you.....hari tu zahir tak terucap masa ko tanya..terkedu pulak aku, termalu pun ada rase...klau ko baca blog aku nie, ko tau lah...aku bukan nak wish n bagi ko sorang dengar, tapi untuk semua n sesiapa sahaja yang baca blog nie...grand gitu.

Aik tu bukan anak kucing ler...ishk.ishk

Maaf aku tak sedia sebarang hadiah untuk ko....tapi yang pastinye aku n biah yang makan banyak kek tu..ko cuit sikit jer sbb ko kate lebih suka makan puding caremal yang aku buat!! apa-apa je lah CT.
Terkenang masa kecik-kecik ke?

CT & Biah jadi duta for Mother's Day Cake..

Erm.... yummy, yummy, thanks birthday girl, we all sibuk makan, ko ambik gambar jelah.

Yelah sape tak teruja dapat hadiah besday digicam yang canggih gitu....syoknye..Dapat makan kek nie lewat sehari sebab kita org semua keletihan malam tu, so terus tido jer..

*Tak lupa untuk sorang lagi member aku yang sambut hari lahir yang sama hari, aik nama pun CT gak, Siti Rohani..happy birthday n all the best both of you.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan